Followers

Nov 5, 2010

MAC - Mekap & buy

Salam,

Minggu nie ada mekap kawan2 dan trial mekap for bertunang. Oleh sebab itu saya perlu beli bedak, foudation, dan macam lg untuk melengkapkan barangan dan menghasilkan mekap yang baik, serta dapat memuaskan hati pelanggan



.

Masa jumpa mekap artis MAC nie....nak beli brang...tapi dia tunjuk demo kat muka saya....macam mana nak buat muka nampak cantik dan bercahaya gitu...bagus kan...siap ada promo lg....amoi ni mmg baik pun


Masa nie amoi nie tengah letak base purple, supaya muka saya nampak lagi bersinar2 gitu....



Ini lah hasil muka saya lepas letak base....nampak lebih putih dan berseri kan....tips2 tu





Jeng2 hasil mekap saya ari nie...muka di mekap oleh Ck MAC.....mata mekap oleh saya sendiri...cantik tak??


Foundation Studio Sculpt SPF15 nie....mmg full cover....terbaik


Base "Fortified Skin Enhancer Illuminateur De Teint SPF35/PA++++ sgt bagus buat muka bersinar2...dan sgt sesuai untuk kulit kering mcm saya...





Bedak Studio Fix N35.....




Blusher Dollymix




Blusher pink snow


Ini lah barang yang saya beli untuk kegunaan mekap saya.....byk lg target...tunggu

4 comments:

Husna said...

wah bestnyer

infinitibeauty said...

mmg best kan husna....bila dpt beli brg mekap....

Husna said...

mmg best klu beli make up mcm husna dah lama tak beli uhuhuhu,klu husna nak beli bolehlah beli sama2 dgn zarina ya hihihi

Zarina Amal said...

sorry...x perasan comment u...boleh nanti kita boleh g sama...senang add i dekat facebook...so u boleh inbox dan chat dengan i...nice to meet u..