Followers

Jan 17, 2010

Kelas Mekap With AyangKamell (Mekap artis)






Alhamdullilah......saya memang minat sangat nak belajar mekap dengan ayangkamell, sejak diperkenalkan oleh sifu saya Aznita. Jatuh cinta pandang pertama bila melihat hasil kerja halus ayangkamell mekap pengantin dan cover girl di blognya......sebelum nie sudah beberapa kali saya cuba mekap seperti ayangkamell tapi tidak berjaya.

Hampir setiap hari saya masuk blog dan facebook ayangkamel. Dengan harapan dapat tips dan belajar teknik mekap yang lebih sempurna dan bagus. Usha saya x sia-sia, bila awin salah seorang mekap artis berusaha mengadakan kelas mekap ayang. Macam x percaya, saya dapat menyertai..kelas mekap tersebut.....tima kasih pada ayang yang x lokek beri tips mekap pada saya dan kawan yang lain.....Dengan ini saya akan cuba buat seperti yang dipelajari

1 comment:

Suryana said...

cantiklah style rambut model tu. volume!