Followers

Apr 17, 2010

Mekap Photoshoot- Doktor Afzan Binti Dato' Sri Zaini

Doktor afzan juga yang ingin saya mekapkan untuk sesi photoshoot di putrajaya. Sungguh mudah berkerjasama dengan mereka adik-beradik ini. Wajahnya yang dah sedia bersih dan cantik memudahkan saya untuk mekapkannya.




Wajah Afzan sebelum di mekap kan.....





Wajah Afzan sudah siap saya mekap kan....saya mekap kan smokey blue. Alhamdullilah...dia suka
Wajah afzan pandangan dari sisi.... Ikan tudung kelihatan ros tu pun saya juga yang ikatkan....mmg cantik dan sweet kan



Pic dari atas menampakkan eyeshadownya...Smokey blue








Ini lah saya bersama2 customer saya yang mekap seawal 6pagi hingga 9 pagi.....pengalaman yang seronok bila berpengalam mekap kan adik-beradik ini....Dua doktor ari kelihatan manis gitu....abaikan wajah saya yang x menarik tu....seri dah pergi pada customer saya.

3 comments:

Delicious Cuppies said...

cantik weh ko makeup...

Anonymous said...

Yess...personally I loikeee this one too! Nice eyes colour! Good Job Zarina!

Fadhlillah Adnan said...

I personally love this makeover! Congrats!!
And nak blaja la cara ikat ros kat tudung tu...hehe